اتومارکت

اتومارکت

Automarket
اتومارکت

اتومارکت

Automarket

بررسی رابطه بین سود اقتصادی و سود حسابداری باROE درشرکت های برتر پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار در بازار سرمایه تهران


بررسی رابطه بین سود اقتصادی و سود حسابداری باROE درشرکت های برتر پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار در بازار سرمایه تهران

بررسی رابطه بین سود اقتصادی و سود حسابداری باROE درشرکت های برتر پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار در بازار سرمایه تهران

دانلود بررسی رابطه بین سود اقتصادی و سود حسابداری باROE درشرکت های برتر پذیرفته شده  در بورس اوراق بهادار در بازار سرمایه تهران

بررسی رابطه بین سود اقتصادی و سود حسابداری باROE درشرکت های برتر پذیرفته شده  در بورس اوراق بهادار در بازار سرمایه تهران
 رابطه بین سود اقتصادی و سود حسابداری باROE درشرکت های برتر پذیرفته شده  در بورس اوراق بهادار در بازار سرمایه تهران
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 385 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 106

بررسی رابطه بین سود اقتصادی و سود حسابداری باROE درشرکت های برتر پذیرفته شده  در بورس اوراق بهادار در بازار سرمایه تهران

چکیده: 1

مقدمه: 2

فصل اول: کلیات تحقیق 

1-1 مقدمه 4

2-1تاریخچه مطالعاتی. 5

3-1بیان مسئله 7

4-1- چهار چوب نظری تحقیق. 9

5-1-فرضیات تحقیق. 10

6-1 اهمیت و ضرورت تحقیق. 11

7-1- اهداف تحقیق. 12

8-1- حدود مطالعاتی : 12

1-8-1 قلمرو  مکانی تحقیق. 12

2-8-1 قلمرو زمانی تحقیق. 13

3-8-1 قلمرو موضوعی تحقیق. 13

9-1تعریف واژه ها و اصطلاحات تحقیق: 13

فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق 

1-2 مقدمه 16

2-2- ارزیابی عملکرد 16

3-2- معیارهای ارزیابی عملکرد 17

4-2- معیارهای مبتنی بر اطلاعات اقتصادی: 20

1-4-2- سود باقیمانده 20

5-2- نرخ بازده حقوق صاحبان سهام 22

6-2- مدل سود اقتصادی. 23

7-2- رویکردهای محاسبه EVA.. 24

8-2- میانگین موزون هزینه سرمایه: 26

9-2- میانگین منابع مالی: 27

1-9-2- ساختار سرمایه بهینه: 27

10-2- هزینه حقوق صاحبان سهام عادی: 27

1-10-2- روش مبتنی بر الگوی قیمت گذاری داراییهای سرمایه‌ای: 28

2-10-2- روش مبتنی بر بازده اوراق قرضه به اضافه صرف ریسک: 28

3-10-2- روش مبتنی بر ارزش فعلی جریانات نقدی: 29

11-2- هزینه دیون: 30

12-2- دامنه عملکرد 30

13-2- تعدیلات EVA: 31

1-13-2- هزینه‌های R & D: 33

2-13-2- مخارج بازاریابی: 33

3-13-2- حسابداری تحصیل (سرقفلی): 33

4-13-2- مالیات.. 33

5-13-2- سرمایه‌گذاریهای قابل داد و ستد: 34

6-13-2- تأمین مالی رایگان: 34

14-2- جمع بندی مراحل محاسبه EVA: 35

15-2- کاربردهای EVA.. 35

16-2- مزایای EVA.. 36

17-2- معایب EVA.. 36

18-2- ارزش افزوده بازار. 37

19-2- رابطه بین MVA & EVA.. 37

20-2 تاریخچه EVA.. 38

فصل سوم: روش‌ اجرای تحقیق 

1-3 مقدمه 41

2-3 روش تحقیق. 41

5-3- مدل تحلیلی تحقیق. 42

6-3 متغیرهای تحقیق. 43

1-6-3 متغیرهای مستقل. 43

2-6-3 متغیر وابسته 45

7-3 جامعه آماری. 45

8-3 روش های جمع آوری اطلاعات.. 45

9-3 اعتبار درونی و برونی پژوهش.. 46

10-3 روش تجزیه و تحلیل  اطلاعات.. 48

1-10-3 تحلیل همبستگی پیرسون و رگرسیون ساده خطی: 49

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها 

1-4 مقدمه‏ 56

2-4  شاخص های توصیفی متغیرها 56

3-4 روش آزمون فرضیه ها ی تحقیق. 58

4-4  تجزیه و تحلیل فرضیه های تحقیق. 59

1-4-4 بررسی فرض نرمال بودن متغیرها: 60

2-4- 4 خلاصه تجزیه وتحلیل ها به تفکیک هرفرضیه به شرح ذیل بیان می شود: 61

1-2-4-4 تجزیه و تحلیل و آزمون فرضیه اصلی اول: 61

2-2-4-4 تجزیه و تحلیل و آزمون فرضیه اصلی دوم 65

3-2-4-4 تجزیه و تحلیل و آزمون فرضیه اصلی سوم 69

4-2-4-4 تجزیه و تحلیل و آزمون فرضیه اصلی چهارم 70

فصل پنجم: نتیجه‌گیری و پیشنهادات 

1-5 مقدمه 74

2-5 ارزیابی و تشریح نتایج آزمون فرضیه ها طبق شرایط متغیرها 75

1-2-5 نتایج فرضیه اصلی اول. 75

2-2-5 نتایج فرضیه اصلی دوم 75

3-2-5 نتایج فرضیه اصلی سوم 76

4-2-5 نتایج فرضیه اصلی چهارم 76

3-5 نتیجه گیری کلی تحقیق. 77

4-5 پیشنهادها 78

1-4-5 پیشنهاد هایی مبتنی بر یافته های فرضیات پژوهش.. 78

2-4-5 پیشنهادهایی  برای پژوهش های آتی. 79

5-5 محدودیت های تحقیق. 79

پیوست ها 

منابع و ماخذ 

منابع فارسی: 86

منابع لاتین: 88

منابع اینترنتی. 90

چکیده انگلیسی: 91

 

 

 

جدول (1-4): شاخص های توصیف کننده متغیرها تحقیق، شاخص های مرکزی، شاخص های پراکندگی و شاخص های شکل توزیع. 57

جدول ( 2-4 ) آزمون کالموگراف – اسمیرنوف  K-S)) 60

جدول (3-4) : ضریب همبستگی، ضریب تعیین، ضریب تعیین تعدیل شده و آزمون دوربین- واتسون بین دو متغیر سود اقتصادی   و بازده حقوق صاحبان سرمایه 61

جدول (4-4) : تحلیل واریانس رگرسیون. 62

جدول (5-4) : ضرایب معادله رگرسیون. 63

جدول (6-4) : ضریب همبستگی، ضریب تعیین، ضریب تعیین تعدیل شده و آزمون دوربین- واتسون بین دو متغیر سود حسابداری  و بازده حقوق صاحبان سرمایه 66

جدول (7-4) : تحلیل واریانس رگرسیون. 67

جدول (8-4) : ضرایب معادله رگرسیون. 67

جدول (9-4) خلاصه یافته های حاصل از بررسی سه  فرضیه مورد نظر در رگرسیون تک متغیره 70

جدول(10-4)  یافته های حاصل از بررسی فرضیه های تحقیق به تفکیک صنعت.. 71

 

 

نمودار (1-3) : مدل تحلیلی تحقیق. 42

نمودار (1-4) : آزمون نرمال بودن خطاهای معادله رگرسیون. 64

نمودار (2-4) : خط و معادله رگرسیون. 65

نمودار (3-4) : آزمون نرمال بودن خطاهای معادله رگرسیون. 68

نمودار (4-4) : خط و معادله رگرسیون. 69

 

 

چکیده:

متون علمی ارزش فعلی یک دارایی را مساوی ارزش فعلی خالص جریانات نقدی مورد انتظار آتی حاصل آن دارایی تعریف می کنند. لذا، به نظر می رسد که داده ها و اطلاعات تاریخی توانایی تعیین ارزش یک دارایی را نداشته باشند. اما شواهد نشان می دهد که در بازار، سرمایه گذاران بر اساس گزارش های مالی و اطلاعات مندرج در آن ، تصمیمات سرمایه گذاری خود را شکل می دهند. در همین حال، استورات،1991 مدل ارزش افزوده ی اقتصادی را که بر مبنای داده های تاریخی و اطلاعات موجود در صورتهای مالی شرکتها محاسبه و تعیین می شود مطرح نموده و معتقد است که این معیار می تواند به درستی ارزش خلق شده در بازار را شناسایی نماید. همچنین، او بر این باور است که این معیار، بهترین معیار شناسایی ارزش خلق شده در بازار بوده و باید سایر معیار ها همچون: سود حسابداری، نرخ بازده سرمایه،... را رها نمود.

 هدف اصلی در تحقیق حاضربررسی ارتباط بین سود اقتصاد[1] وسود حسابداری با بازده حقوق صاحبان سرمایه [2]می باشد. با انجام یک مطالعه‌ی کتابخانه ای و بر مبنای تحلیل همبستگی بر روی 40 شرکت برتر پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران برای دوره‌ی هشت ساله‌ی1380 لغایت 1387 درشرکتهای برتروصنعت، به این نتیجه رسیدیم که ارتباط معنادار بین سود اقتصاد وسود حسابداری با بازده حقوق صاحبان سرمایه وجود دارد.و سود اقتصاد دارای بیشترین رابطه با بازده حقوق صاحبان سرمایه است.و همچنین نتایج حاصل از آزمون فرضیات به تفکیک صنعت نشان دهنده تاثیرنوع صنعت ،برروابط بین متغیرهاست.

کلید وا‍‍ژه ها : ارزش افزوده اقتصادی ، سود حسابداری ، بازده حقوق صاحبان سرمایه

 

 

 

مقدمه:

وقوع انقلاب صنعتی و تداوم  آن در اروپای قرن 19 ، ایجاد کارخانه های بزرگ و اجرای طرح های عظیمی چون احداث شبکه سراسری راه آهن که سرمایه های پولی کلانی نیاز داشت که  تأمین چنین سرمایه هایی از امکانات مالی یک یا چند سرمایه گذار و حتی دولتهای آن زمان فراتر بود و از سویی یک یا چند سرمایه گذار نیز آمادگی قبول خطر تجاری چنین فعالیتهای بزرگی را نداشتند. از این رو با بهره گیری از دو دستاورد بزرگ و مفید انقلاب صنعتی یعنی سازماندهی و همکاری ، نخستین شرکتهای سهامی شکل گرفت که مسئولیت صاحبان سهام آنها محدود به مبلغ سرمایه گذاریشان بود. این قالب نوین (یعنی شرکت سهامی ) راه حل مناسبی برای تأمین سرمایه های کلان و توزیع مخاطرات تجاری بود. رشد و توسعه شرکتهای سهامی در گذر زمان منجر به پیدایش و فزونی قشری از صاحبان سرمایه شد که در اداره شرکتها مشارکت مستقیم نداشته و از طریق انتخاب هیأت مدیره امور شرکت را هدایت و بر آن نظارت می کنند. این تحول جدید گروه تازه ای از مدیران حرفه ای را پدید آورد که در سرمایه مؤسسه های که اداره می کنند سهمی ناچیز دارند و یا اصولاً سهمی ندارند و بدین ترتیب مدیریت مؤسسه ها از مالکیت آنها تفکیک و متمایز شد. تشکیل شرکتهای سهامی و مشارکت تعداد زیاد سرمایه گذاران در بازار سرمایه تحولاتی را در مناسبات سهامداران و مدیران حرفه ای این گونه شرکتها ایجاد و عملاً مالکیت را از مدیریت جدا کرده است (شباهنگ ، قربانی ،5،1377)1

 


[1]-EVA

[2]-ROE

دانلود بررسی رابطه بین سود اقتصادی و سود حسابداری باROE درشرکت های برتر پذیرفته شده  در بورس اوراق بهادار در بازار سرمایه تهران

بررسی رابطه بین سود اقتصادی و سود حسابداری باROE درشرکت های برتر پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار در بازار سرمایه تهران


بررسی رابطه بین سود اقتصادی و سود حسابداری باROE درشرکت های برتر پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار در بازار سرمایه تهران

بررسی رابطه بین سود اقتصادی و سود حسابداری باROE درشرکت های برتر پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار در بازار سرمایه تهران

دانلود بررسی رابطه بین سود اقتصادی و سود حسابداری باROE درشرکت های برتر پذیرفته شده  در بورس اوراق بهادار در بازار سرمایه تهران

بررسی رابطه بین سود اقتصادی و سود حسابداری باROE درشرکت های برتر پذیرفته شده  در بورس اوراق بهادار در بازار سرمایه تهران
 رابطه بین سود اقتصادی و سود حسابداری باROE درشرکت های برتر پذیرفته شده  در بورس اوراق بهادار در بازار سرمایه تهران
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 385 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 106

بررسی رابطه بین سود اقتصادی و سود حسابداری باROE درشرکت های برتر پذیرفته شده  در بورس اوراق بهادار در بازار سرمایه تهران

چکیده: 1

مقدمه: 2

فصل اول: کلیات تحقیق 

1-1 مقدمه 4

2-1تاریخچه مطالعاتی. 5

3-1بیان مسئله 7

4-1- چهار چوب نظری تحقیق. 9

5-1-فرضیات تحقیق. 10

6-1 اهمیت و ضرورت تحقیق. 11

7-1- اهداف تحقیق. 12

8-1- حدود مطالعاتی : 12

1-8-1 قلمرو  مکانی تحقیق. 12

2-8-1 قلمرو زمانی تحقیق. 13

3-8-1 قلمرو موضوعی تحقیق. 13

9-1تعریف واژه ها و اصطلاحات تحقیق: 13

فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق 

1-2 مقدمه 16

2-2- ارزیابی عملکرد 16

3-2- معیارهای ارزیابی عملکرد 17

4-2- معیارهای مبتنی بر اطلاعات اقتصادی: 20

1-4-2- سود باقیمانده 20

5-2- نرخ بازده حقوق صاحبان سهام 22

6-2- مدل سود اقتصادی. 23

7-2- رویکردهای محاسبه EVA.. 24

8-2- میانگین موزون هزینه سرمایه: 26

9-2- میانگین منابع مالی: 27

1-9-2- ساختار سرمایه بهینه: 27

10-2- هزینه حقوق صاحبان سهام عادی: 27

1-10-2- روش مبتنی بر الگوی قیمت گذاری داراییهای سرمایه‌ای: 28

2-10-2- روش مبتنی بر بازده اوراق قرضه به اضافه صرف ریسک: 28

3-10-2- روش مبتنی بر ارزش فعلی جریانات نقدی: 29

11-2- هزینه دیون: 30

12-2- دامنه عملکرد 30

13-2- تعدیلات EVA: 31

1-13-2- هزینه‌های R & D: 33

2-13-2- مخارج بازاریابی: 33

3-13-2- حسابداری تحصیل (سرقفلی): 33

4-13-2- مالیات.. 33

5-13-2- سرمایه‌گذاریهای قابل داد و ستد: 34

6-13-2- تأمین مالی رایگان: 34

14-2- جمع بندی مراحل محاسبه EVA: 35

15-2- کاربردهای EVA.. 35

16-2- مزایای EVA.. 36

17-2- معایب EVA.. 36

18-2- ارزش افزوده بازار. 37

19-2- رابطه بین MVA & EVA.. 37

20-2 تاریخچه EVA.. 38

فصل سوم: روش‌ اجرای تحقیق 

1-3 مقدمه 41

2-3 روش تحقیق. 41

5-3- مدل تحلیلی تحقیق. 42

6-3 متغیرهای تحقیق. 43

1-6-3 متغیرهای مستقل. 43

2-6-3 متغیر وابسته 45

7-3 جامعه آماری. 45

8-3 روش های جمع آوری اطلاعات.. 45

9-3 اعتبار درونی و برونی پژوهش.. 46

10-3 روش تجزیه و تحلیل  اطلاعات.. 48

1-10-3 تحلیل همبستگی پیرسون و رگرسیون ساده خطی: 49

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها 

1-4 مقدمه‏ 56

2-4  شاخص های توصیفی متغیرها 56

3-4 روش آزمون فرضیه ها ی تحقیق. 58

4-4  تجزیه و تحلیل فرضیه های تحقیق. 59

1-4-4 بررسی فرض نرمال بودن متغیرها: 60

2-4- 4 خلاصه تجزیه وتحلیل ها به تفکیک هرفرضیه به شرح ذیل بیان می شود: 61

1-2-4-4 تجزیه و تحلیل و آزمون فرضیه اصلی اول: 61

2-2-4-4 تجزیه و تحلیل و آزمون فرضیه اصلی دوم 65

3-2-4-4 تجزیه و تحلیل و آزمون فرضیه اصلی سوم 69

4-2-4-4 تجزیه و تحلیل و آزمون فرضیه اصلی چهارم 70

فصل پنجم: نتیجه‌گیری و پیشنهادات 

1-5 مقدمه 74

2-5 ارزیابی و تشریح نتایج آزمون فرضیه ها طبق شرایط متغیرها 75

1-2-5 نتایج فرضیه اصلی اول. 75

2-2-5 نتایج فرضیه اصلی دوم 75

3-2-5 نتایج فرضیه اصلی سوم 76

4-2-5 نتایج فرضیه اصلی چهارم 76

3-5 نتیجه گیری کلی تحقیق. 77

4-5 پیشنهادها 78

1-4-5 پیشنهاد هایی مبتنی بر یافته های فرضیات پژوهش.. 78

2-4-5 پیشنهادهایی  برای پژوهش های آتی. 79

5-5 محدودیت های تحقیق. 79

پیوست ها 

منابع و ماخذ 

منابع فارسی: 86

منابع لاتین: 88

منابع اینترنتی. 90

چکیده انگلیسی: 91

 

 

 

جدول (1-4): شاخص های توصیف کننده متغیرها تحقیق، شاخص های مرکزی، شاخص های پراکندگی و شاخص های شکل توزیع. 57

جدول ( 2-4 ) آزمون کالموگراف – اسمیرنوف  K-S)) 60

جدول (3-4) : ضریب همبستگی، ضریب تعیین، ضریب تعیین تعدیل شده و آزمون دوربین- واتسون بین دو متغیر سود اقتصادی   و بازده حقوق صاحبان سرمایه 61

جدول (4-4) : تحلیل واریانس رگرسیون. 62

جدول (5-4) : ضرایب معادله رگرسیون. 63

جدول (6-4) : ضریب همبستگی، ضریب تعیین، ضریب تعیین تعدیل شده و آزمون دوربین- واتسون بین دو متغیر سود حسابداری  و بازده حقوق صاحبان سرمایه 66

جدول (7-4) : تحلیل واریانس رگرسیون. 67

جدول (8-4) : ضرایب معادله رگرسیون. 67

جدول (9-4) خلاصه یافته های حاصل از بررسی سه  فرضیه مورد نظر در رگرسیون تک متغیره 70

جدول(10-4)  یافته های حاصل از بررسی فرضیه های تحقیق به تفکیک صنعت.. 71

 

 

نمودار (1-3) : مدل تحلیلی تحقیق. 42

نمودار (1-4) : آزمون نرمال بودن خطاهای معادله رگرسیون. 64

نمودار (2-4) : خط و معادله رگرسیون. 65

نمودار (3-4) : آزمون نرمال بودن خطاهای معادله رگرسیون. 68

نمودار (4-4) : خط و معادله رگرسیون. 69

 

 

چکیده:

متون علمی ارزش فعلی یک دارایی را مساوی ارزش فعلی خالص جریانات نقدی مورد انتظار آتی حاصل آن دارایی تعریف می کنند. لذا، به نظر می رسد که داده ها و اطلاعات تاریخی توانایی تعیین ارزش یک دارایی را نداشته باشند. اما شواهد نشان می دهد که در بازار، سرمایه گذاران بر اساس گزارش های مالی و اطلاعات مندرج در آن ، تصمیمات سرمایه گذاری خود را شکل می دهند. در همین حال، استورات،1991 مدل ارزش افزوده ی اقتصادی را که بر مبنای داده های تاریخی و اطلاعات موجود در صورتهای مالی شرکتها محاسبه و تعیین می شود مطرح نموده و معتقد است که این معیار می تواند به درستی ارزش خلق شده در بازار را شناسایی نماید. همچنین، او بر این باور است که این معیار، بهترین معیار شناسایی ارزش خلق شده در بازار بوده و باید سایر معیار ها همچون: سود حسابداری، نرخ بازده سرمایه،... را رها نمود.

 هدف اصلی در تحقیق حاضربررسی ارتباط بین سود اقتصاد[1] وسود حسابداری با بازده حقوق صاحبان سرمایه [2]می باشد. با انجام یک مطالعه‌ی کتابخانه ای و بر مبنای تحلیل همبستگی بر روی 40 شرکت برتر پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران برای دوره‌ی هشت ساله‌ی1380 لغایت 1387 درشرکتهای برتروصنعت، به این نتیجه رسیدیم که ارتباط معنادار بین سود اقتصاد وسود حسابداری با بازده حقوق صاحبان سرمایه وجود دارد.و سود اقتصاد دارای بیشترین رابطه با بازده حقوق صاحبان سرمایه است.و همچنین نتایج حاصل از آزمون فرضیات به تفکیک صنعت نشان دهنده تاثیرنوع صنعت ،برروابط بین متغیرهاست.

کلید وا‍‍ژه ها : ارزش افزوده اقتصادی ، سود حسابداری ، بازده حقوق صاحبان سرمایه

 

 

 

مقدمه:

وقوع انقلاب صنعتی و تداوم  آن در اروپای قرن 19 ، ایجاد کارخانه های بزرگ و اجرای طرح های عظیمی چون احداث شبکه سراسری راه آهن که سرمایه های پولی کلانی نیاز داشت که  تأمین چنین سرمایه هایی از امکانات مالی یک یا چند سرمایه گذار و حتی دولتهای آن زمان فراتر بود و از سویی یک یا چند سرمایه گذار نیز آمادگی قبول خطر تجاری چنین فعالیتهای بزرگی را نداشتند. از این رو با بهره گیری از دو دستاورد بزرگ و مفید انقلاب صنعتی یعنی سازماندهی و همکاری ، نخستین شرکتهای سهامی شکل گرفت که مسئولیت صاحبان سهام آنها محدود به مبلغ سرمایه گذاریشان بود. این قالب نوین (یعنی شرکت سهامی ) راه حل مناسبی برای تأمین سرمایه های کلان و توزیع مخاطرات تجاری بود. رشد و توسعه شرکتهای سهامی در گذر زمان منجر به پیدایش و فزونی قشری از صاحبان سرمایه شد که در اداره شرکتها مشارکت مستقیم نداشته و از طریق انتخاب هیأت مدیره امور شرکت را هدایت و بر آن نظارت می کنند. این تحول جدید گروه تازه ای از مدیران حرفه ای را پدید آورد که در سرمایه مؤسسه های که اداره می کنند سهمی ناچیز دارند و یا اصولاً سهمی ندارند و بدین ترتیب مدیریت مؤسسه ها از مالکیت آنها تفکیک و متمایز شد. تشکیل شرکتهای سهامی و مشارکت تعداد زیاد سرمایه گذاران در بازار سرمایه تحولاتی را در مناسبات سهامداران و مدیران حرفه ای این گونه شرکتها ایجاد و عملاً مالکیت را از مدیریت جدا کرده است (شباهنگ ، قربانی ،5،1377)1

 


[1]-EVA

[2]-ROE

دانلود بررسی رابطه بین سود اقتصادی و سود حسابداری باROE درشرکت های برتر پذیرفته شده  در بورس اوراق بهادار در بازار سرمایه تهران

کتاب مقایسه تطبیقی کانال های توزیع بیمه های زندگی با نگاهی بر تجربیات جهانی واولویت بندی انها در بازار ایران


دسته بندی بیمه
فرمت فایل zip
حجم فایل 379 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21

کتاب مقایسه تطبیقی کانال های توزیع بیمه های زندگی با نگاهی بر تجربیات جهانی و اولویت بندی انها در بازار ایران تقدیم می شود به شما خواننده عزیز و گرامی امیدوارم از مطالعه این کتاب لذت و بهره لازم و کافی را ببرید"با تشکر"

دانلود کتاب مقایسه تطبیقی کانال های توزیع بیمه های زندگی با نگاهی بر تجربیات جهانی واولویت بندی انها در بازار ایران

تنظیم شرایط محیطی (بازار)


تنظیم شرایط محیطی (بازار)

بررسی بازار در اقلیم های گوناگون همراه با مقطع و پلان

دانلود تنظیم شرایط محیطی (بازار)

بازار
تنظیم
شرایط
محیطی
دسته بندی معماری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 5725 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30

شامل: تعریف بازار

بازار در اقلیم گرم و مرطوب (بازار در کرانه شمالی خلیج فارس و دریای عمان) همراه با ویژگی ها و نمونه هایی از بازارهای گرم و مرطوب (بازار صفین-عرب ها، بازار بوشهر، بازار میناب، بازار مرجان، بازار پردیس، مقطع بازار بندرلنگه)

بازار در اقلیم معتدل و مرطوب (کرانه جنوبی دریای خزر) همراه با ویژگی ها و نمونه هایی از بازارهای معتدل و مرطوب (بازار رشت)

بازار در اقلیم سرد و کوهستانی همراه با ویژگی ها و نمونه هایی از بازارهای سرد و کوهستانی (بازار ماسوله، بازار تبریز، بازار خوی)

بازار در اقلیم گرم و خشک همراه با ویژگی ها و نمونه هایی از بازارهای گرم و خشک (بازار تهران، بازار قزوین، بازار شیراز) و ...

دانلود تنظیم شرایط محیطی (بازار)

پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی


پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی

عنوان دانلود پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید59 اسلاید دسته مدیریت بازاریابی اصول بازاریابی این فایل در زمینه انواع بازار و محیط بازاریابی بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است بازار انواع

دانلود پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی

دانلود پاورپوینت انواع بازارو محیط بازاریابی، Powerpoint،pptx
بازار
انواع بازارها از نظر فعالیت
انواع بازارهای سازمانی
بازار صنعتی
بازار دولتی
بازار واسطه 
انواع بازار اقتصادی
بازار رقابت کامل
بازار انحصار کامل
بازار رقابت انحصاری
بازار انحصار چند جانبه
انواع بازارها ازدیدگاه کاتلر
بازار مصرف کننده
بازار بین المللی
انواع بازار کالا
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 461 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 59

عنوان: دانلود پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:59 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی

این فایل در زمینه " انواع بازار و محیط بازاریابی" بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده  و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

بازار

انواع بازارها از نظر فعالیت

انواع بازارهای سازمانی

بازار صنعتی

بازار دولتی

بازار واسطه

انواع بازار اقتصادی

بازار رقابت کامل

بازار انحصار کامل

بازار رقابت انحصاری

بازار انحصار چند جانبه

انواع بازارها ازدیدگاه کاتلر

بازار مصرف کننده

بازار بین المللی

انواع بازار کالا و خدمات

تجزیه و تحلیل محیط

محیط بازاریابی

انواع محیطهای بازاریابی

محیط خرد مؤسسه

محیط داخلی خود مؤسسه

تأمین کننده مواد اولیه

واسطه های بازاریابی

آژانسهای خدمات بازاریابی

واسطه های مالی

واحدهای توزیع فیزیکی

دلالان

رقبا

مشتریان

جوامع

جوامع دولتی

جوامع عمومی

جوامع محلی

جوامع داخلی

جوامع مالی

جوامع شهروند

جوامع رسانه ای

محیط کلان مؤسسه

عوامل اصلی محیط کلان مؤسسه

نیروهای اقتصادی

نیروهای طبیعی

نیروهای تکنولوژیکی

نیروهای سیاسی

نیروهای فیزیکی

واکنش در برابر محیط بازاریابی

واکنش انفعالی

واکنش فعال

دانلود پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی